Home > Hulp

Hoe kunnen we je helpen?Vind hier je antwoord

    Overige

    Alle leveringen naar een thuisadres worden afgehandeld door DPD en PostNL.

    Om als eerste op de hoogte te zijn van onze nieuwste producten en launches raden we je aan om onze social media kanalen in de gaten te houden. Hier vind je alle informatie die je nodig hebt om helemaal up to date te zijn.

    Neem contact op met onze klantenservice.

    Controleer dat je e-mailadres en wachtwoord exact hetzelfde zijn ingevoerd als bij het registeren van je account. Houd rekening met de hoofdlettergevoeligheid.

    Ben je je wachtwoord vergeten of wordt hij niet langer geaccepteerd? Dan is het wellicht nodig om je wachtwoord te resetten. Klik bij de inlogpagina op 'Wachtwoord vergeten' en volg de stappen op een nieuw wachtwoord aan te maken.

    Blijf je problemen ondervinden bij het inloggen? Dan kan het zijn dat je account niet succesvol geregistreerd is bij het plaatsen van je (eerste) order. Je kunt dit controleren door je opnieuw te registeren op onze site. Wanneer je e-mailadres niet geregisteerd is geeft onze site je de mogelijkheid om een account aan te maken.

    Voor meer hulp bij problemen tijdens het inloggen kun je contact opnemen met ons Customer Service team.
    Het is momenteel niet mogelijk een bestelling te plaatsen over de telefoon.
    Houdt er alsjeblieft rekening mee dat het tot 10 werkdagen kan duren voordat wij het geretourneerde artikel ontvangen. Vanaf het moment dat wij de retourzending ontvangen, kan het 72 uur duren voordat je terugbetaling wordt verwerkt. Daarnaast kan het enkele werkdagen duren voordat het bedrag op je account komt te staan, afhankelijk van je betaalmethode. We zullen een e-mail ter confirmatie sturen wanneer je retournering is aanvaard.

    Als je na de genoemde periode geen retourbevestiging heeft ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice.

    Hoe was jouw ervaring in de winkel? Laat het ons weten en geef het JD Team feedback via deze link.

    Plaats online je bestelling door bij het afrekenen de optie 'winkelophaling' te selecteren.

    Kies de winkel waar je je bestelling wilt laten bezorgen door te zoeken naar je gewenste plaats of postcode.

    Nadat je je winkel naar keuze hebt gekozen, krijg je de mogelijkheid om te selecteren wie je bestelling gaat afhalen. Hier kun je je eigen gegevens invoeren of iemand anders benoemen om de bestelling voor je te laten ophalen. Let op: Weet je tijdens het bestellen al dat iemand anders je bestelling ophaalt? Geef dit dan door tijdens het plaatsen van je order, hierna is dit niet meer mogelijk.

    Wanneer je bestelling gereed is voor afhaling, sturen wij je een e-mail met de mededeling dat je je bestelling kan komen ophalen.

    Neem onderstaande items mee wanneer je je bestelling komt ophalen:

    1. Bewijs van aankoop - een kopie van uw bevestigingsmail en/of kassabon.
    2. Je betaalkaart - voor bescherming tegen fraude, kunnen wij je bestelling niet meegeven zonder je betaalkaart of een identiteitsbewijs met foto te zien.

    Als je de optie hebt geselecteerd om iemand anders namens u het pakket te laten afhalen, dient hij/zij je aankoopbewijs en een eigen identiteitsbewijs met foto (alleen een paspoort of rijbewijs met foto) te laten zien.

    je bestelling wordt 14 dagen bewaard in de door jou geslecteerde winkel. We sturen je na 4 dagen een herrinering per e-mail. Als je je bestelling niet ophaalt binnen de vastgestelde 14 dagen, wordt je bestelling naar ons warehouse geretourneerd en ontvang je een terugbetaling.

    De traceringsinformatie is mogelijk niet meteen beschikbaar, omdat deze pas verschijnt wanneer je pakket het hoofdsorteercentrum van de koerier bereikt heeft. Als je geen traceringsinformatie kan zien, wacht dan enkele uren voordat je het opnieuw probeert.

    Wil je weten of één van onze winkels een bepaald item op voorraad heeft? Neem dan contact op met de desbetreffende winkel of ons Customer Care team.

    Klik voor informatie over cadeaubonnen op de volgende link:

    https://www.jdsports.nl/page/gift-cards/

    Om je uit te schrijven van ons promotionele e-mails en aanbiedingen klik je onderaan onze e-mail op 'gelieve je uit te schrijven' link.

    Heb je niet langer toegang tot je e-mail? Neem dan contact op met ons Customer Service team.

     

    De meeste promoties worden automatisch toegepast bij het afrekenen.

    Heb je een kortings- of promotiecode? Voer deze dan in bij het vakje 'kortingscode'. Eenmaal voltooid klik je op Toepassen waarna de korting wordt toegepast.

     

    Wij aanvaarden volgende betalingsmethoden: 

    • Debit/Credit Card
    • Klarna
    • IDEAL 
    • American Express 
    • Apple Pay

    Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op prijsvragen/ winacties op de website en social media kanalen van jdsports.nl. Door deelname aan de betreffende prijsvragen/winacties gaat de deelnemer akkoord met de onderstaande Algemene voorwaarden prijsvraag/winactie. Daarnaast worden per prijsvraag/winactie specifieke voorwaarden van toepassing verklaard.

    • Deelnemers tot 16 jaar verklaren toestemming van (een) ouder(s) te hebben verkregen voor deelname aan de prijsvraag/winactie.
    • De deelnemer is verplicht tot het verschaffen van correcte, actuele en complete informatie bij de deelname aan de prijsvraag/winactie. JD Sports kan een winnaar verzoeken om voor uitreiking van de prijs bewijs te leveren van zijn/haar identiteit en een geldige inschrijving op het door de deelnemer opgegeven woon-of verblijfadres.
    • De winnaars kunnen per telefoon, e-mail of per post bericht ontvangen van de gewonnen prijs op het door de deelnemer opgegeven e-mailadres, correspondentieadres of telefoonnummer.
    • Over de uitslag en toekenning van de prijs kan niet worden gecorrespondeerd.
    • Deelname is uitgesloten voor personen niet woonachtig in Nederland.
    • De prijs is persoonsgebonden en staat op naam van de winnaar. De prijs is niet overdraagbaar, inwisselbaar of uit te keren in geld of voor andere producten of diensten. Bij weigering of niet aanvaarding van de prijs of de aan de prijsvraag/winactie verbonden voorwaarden, zal de prijs niet worden uitgekeerd. Alsdan is JD Sports gerechtigd een andere winnaar te trekken.
    • De prijs wordt toegekend in de staat waarin ze zich bevindt. JD Sports is niet verantwoordelijk voor enige zichtbare of verborgen gebreken aan de prijs noch voor eventuele schade bij levering (verzending) van de prijs.
    • De afhandeling van de levering van de prijs gebeurt door JD Sports of een ander daartoe aangestelde partij. In het laatste geval is JD Sports niet verantwoordelijk voor de levering van de prijs. In dat geval zal de datum van levering van de prijs in overleg met de leverancier van de prijs worden bepaald.
    • JD Sports is niet verantwoordelijk voor eventuele gebreken van post- of verzendingsbedrijven (bijvoorbeeld vertraging, staking, beschadiging of verlies) bij de levering van de prijs. In het geval dat de winnaar, een medebewoner/aanwezige of omwonende een aangetekend verzonden prijs niet in ontvangst kan nemen bij bezorging, zal de winnaar de prijs op een later tijdstip afhalen (bijvoorbeeld bij postkantoor of postagentschap e.d.). JD Sports kan niet aansprakelijk gesteld worden indien de prijs niet wordt afgehaald door de winnaar of door een onbevoegd persoon in ontvangst is genomen, ook niet ingeval er geen notificatie of berichtgeving in enigerlei vorm door het post- of verzendbedrijf is achtergelaten.
    • Indien de prijs bestaat uit toegangskaarten evenementen, kan er bij afgelasting geen aanspraak gemaakt worden op enige vorm van compensatie.
    • De deelnemer geeft toestemming tot de verwerking van persoonsgegevens in verband met deelname aan de prijsvraag. JD Sports mag de persoonsgegevens opnemen in haar gegevensbestand, dat vertrouwelijk zal worden behandeld (zie privacyverklaring).
    • De persoonsgegevens kunnen worden gebruikt om uitvoering te geven aan de prijsvraag en de uitreiking van de prijs. In dat kader is JD Sports gerechtigd om na digitale/schriftelijke toestemming de persoonsgegevens te verstrekken aan derde partijen, die betrokken zijn bij de betreffende prijsvraag/winactie.
    • Binnen enkele weken zal de gewonnen prijs per post aan de winnaar worden verzonden, of wanneer dit gezien de aard van de prijs noodzakelijk is, op een andere wijze ( bijvoorbeeld persoonlijk) aan de winnaar worden overhandigd.
    • Gebruik van de ter beschikking gestelde prijs is voor rekening en risico van de winnaar. JD Sports kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het gebruik van de prijs door de winnaar.
    • JD Sports is op geen enkele wijze aansprakelijk voor eventuele schade die voortvloeit uit de deelname aan de prijsvraag noch voor eventuele technische storingen, gebreken of vertragingen met betrekking tot de deelname aan de prijsvraag of de aanwijzing van de winnaar.
    • JD Sports is op geen enkele wijze aansprakelijk voor mogelijke problemen of gebreken die voortvloeien uit het gebruik van de website en/of het downloaden van welke componenten dan ook met betrekking tot de prijsvraag.
    • JD Sports is gerechtigd deelnemers te diskwalificeren en/of van deelname uitsluiten als zij van mening is dat de deelnemers niet conform de Algemene voorwaarden prijsvraag/winactie handelen dan wel indien de deelnemers zich anderszins op frauduleuze wijze toegang verschaffen tot de prijsvraag/winactie of het verloop van de prijsvraag/winactie op oneerlijke wijze beïnvloeden.
    • JD sports is gerechtigd te allen tijde naar eigen inzicht en zonder voorafgaande kennisgeving deze Algemene voorwaarden prijsvraag/winactie gedurende de looptijd van de prijsvraag/winactie te wijzigen of aan te passen, dan wel zonder opgave van reden de prijsvraag/winactie te staken, te wijzigen of aan te passen vanwege haar moverende redenen, zonder dat JD Sports daardoor op enigerlei wijze tot vergoeding van schade is gehouden jegens de deelnemer. Wijziging of aanpassing van de prijsvraag/winactie, zal door JD sports op haar website op passende wijze publiekelijk bekend worden gemaakt.
    • Indien één of meer bepalingen van de Algemene voorwaarden prijsvraag/winactie nietig of ongeldig zijn, dan tast dit niet de geldigheid van de overige bepalingen van de Algemene voorwaarden prijsvraag/winactie aan.
    • Voor eventuele vragen, klachten of opmerkingen over de prijsvraag/winactie kun je gebruik maken van het contactformulier. Vermeld daarbij altijd de naam van de prijsvraag/winactie. JD Sports zal zo spoedig mogelijk reageren.

     

    Onze size guide en care instructies vind je op iedere productpagina. Heb je deze geopend? Klik dan op het relevante merk en geslacht voor de door jou benodigde informatie.

    Ben je op zoek naar informatie over een specifieke JD Sports store? Klik dan op één van onderstaande links:

    https://www.jdsports.nl/store-locator/all-stores//

    Je kunt een cadeaubon kopen in de winkel of via https://www.jdsports.nl/page/gift-cards/.

    Voordat je contact opneemt met ons Customer team over de online voorraad, raden we je aan om dubbel te checken of het item dat je wilt niet 'op voorraad' is op onze website.

    Via een winkel

    Je kunt je online bestelling gratis binnen 14 dagen na ontvangst retourneren in één van onze JD-winkels. De artikelen moeten voorzien zijn van aangehechte kaartjes en de originele verpakking, daarnaast dien je ook het originele betalingsbewijs met je mee te brengen. In de winkel ontvang je een bewijs van ontvangst na het afgeven van je bestelling. Te laat voor een terugbetaling? Breng je online bestelling dan binnen 28 dagen na ontvangst terug naar een JD-winkel voor omruiling met een ander artikel of ontvang je aankoopbedrag terug in de vorm van een JD-giftcard.

    Via de Post

    Geen JD-Winkel bij je in de buurt of een bestelling via PayPal/ Klarna betaald? Geen probleem, onze retourperiode is 14 dagen en je kunt kiezen uit één van onze snelle en efficiënte retourneer methodes door hier te klikken.

    * Retourneren via de post is niet Gratis

    Lees ons retourbeleid voor meer informatie over de retourvoorwaarden.

    We accepteren de volgende creditcards / betaalpassen:

    • VISA
    • Master Card
    • Maestro
    • American Express

    We accepteren ook PayPal, Klarna of Ideal.

    Wij accepteren geen betaling per cheque, stijlkaarten, Visa Electron, Solo-kaarten, Duet-kaarten, contanten, postwissels of cadeaubonnen. Om je nog meer vertrouwen te geven in online winkelen bij ons, hebben we Verified by Visa en Mastercard® SecureCode ™ geïntroduceerd. Deze services verbeteren je bestaande creditcard- / betaalpasaccounts tegen ongeoorloofd gebruik wanneer je bij ons winkelt.

    Als je deze service wilt gebruiken, dien je je eerst te registreren bij de bank of andere organisatie die je kaart heeft uitgegeven

     

    Standaard Thuisbezorging

    Prijs: € 4 of GRATIS voor bestellingen vanaf €60,00. 
    Leveringstermijn: binnen de 4-7 werkdagen. 

    Express Levering

    Plaats je bestelling voor middernacht op Maandag- Donderdag voor een bezorging binnen 1-2 dagen voor €11.99. *Met uitzondering van nationale feestdagen.

    Winkelophaling

    Prijs: €1
    Leveringstermijn: 4-7 dagen

    *Prijzen en minimumbedrag voor gratis levering kunnen onderhevig zijn aan verandering bij promotionele aanbiedingen.

    Om je wachtwoord te resetten ga je naar het Log-In screen en kies je voor 'Wachtwoord vergeten'. Volg daarna de stappen om je wachtwoord te resetten via je e-mail. Na het volgen van alle stappen ontvang je een e-mail voor het creëren van een nieuw wachtwoord waarna je opnieuw in kunt loggen.

    In een oogopslag

    - 14 dagen de tijd om te betalen

    - Geen kosten of rente als je binnen 14 dagen betaalt

    - Geen account aanmelden vereist

    - Geen kredietaanvraag

    - Ontvang eerst je goederen, betaal later

    - Klarna stuurt betalingsinstructies naar u

    - Eenvoudig, selecteer gewoon Klarna als betaalmethode bij het afrekenen

    Wie zijn Klarna?

    Klarna is één van de snelst groeiende organisaties in Europa en een toonaangevende, alternatieve betalingsprovider. Klarna’s visie is de koopervaring te vereenvoudigen met een simpele log-out oplossing. Klanten hoeven alleen urgente informatie te verstrekken om hun aankoop te voltooien.

    De kern van Klarna’s service is het begrip ‘betaling na levering’, de mogelijkheid om iets te kopen voordat je betaalt. Dit betekent simpelweg een betere winkelervaring voor jou.

    Een nieuwe manier van betalen

    Vanaf nu heb je de mogelijkheid om ‘na levering te betalen’, maar het is ook altijd mogelijk om te betalen met creditcard, pinpas of PayPal. Al onze betalingsopties worden getoond op onze betalingspagina.

    Hoe werkt het?

    We hebben het kopen makkelijker gemaakt met een snelle registratie en afhandeling. Op deze manier kan je overal iets kopen met je telefoon en op een snelle, makkelijke manier betalen.

    Zodra je bestelling is bevestigd, ontvang je binnen 2 dagen een e-mail met betalingsinstructie van Klarna. Je hebt hierna 14 dagen de tijd om met credit- of debitcard te betalen zonder extra kosten.

    Als Klarna mij de optie geeft om 14 dagen na levering te betalen, doen ze dan een kredietcheck bij mij?

    Zowel JD Sports als Klarna zullen geen kredietcheck doen die impact heeft op jouw kredietwaardigheid. Het is wel mogelijk dat Klarna een zogenoemde ‘niet-geregistreerde’ navraag doet, dit heeft echter geen effect op jouw kredietwaardigheid.

    Wat gebeurt er als ik te laat betaal?

    Klarna berekent geen kosten voor het gebruik van Betaal later. Als je nog niet aan Klarna hebt betaald op de uiterste betaaldatum genoemd in de betaalinstructies, wordt er per e-mail kosteloos een eerste herinnering gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. Bij de tweede herinnering zal Klarna € 13,50 aanmaningskosten in rekening brengen. Bij aankopen onder € 20,- wordt € 7,50 aanmaningskosten in rekening gebracht. Blijft betaling uit dan kunnen deze kosten voor bedragen tot € 2.500,- oplopen tot 15% van het factuurbedrag, met een minimum van € 40,-.

    Hoe wordt mijn factuur verstuurd?

    Wanneer je kiest om na bestelling te betalen, ontvang je van Klarna een e-mail met de betalingsinstructies en een betaallink. Vul simpelweg jouw factuurnummer in op de betalingspagina en volg de verdere instructies. Heb je je factuurnummer niet bij de hand? Neem dan contact op met Klarna’s Customer Service team here.

    Welke gegevens moet ik geven wanneer ik een aankoop doe?

    Wanneer je wilt bestellen met Klarna dien je je mobiele nummer en je e-mailadres te geven. Het mobiele telefoonnummer is vereist in geval dat we contact met je op moeten nemen. Alle facturen worden naar je e-mailadres verstuurd. Het is erg belangrijk om de correcte persoonlijke details te geven omdat je de betalingsinformatie wellicht niet ontvangt en je dan aansprakelijk bent voor eventuele vertraagde betalingen en kosten.

    Wat zijn de betalingsmogelijkheden met Klara?

    Je kunt direct met IDEAL of met een creditcard (Visa / Mastercard / American Express) betalen bij het afrekenen of profiteren van Klarna´s ´Betaal na bezorging´ betalingsoptie, waar je de goederen kunt betalen nadat je ze hebt ontvangen via een creditcard of bankpas.

    Hoe werkt de betalingspagina?

    Log in met je factuurnummer, deze heb je via e-mail ontvangen, en het e-mailadres dat je tijdens het bestelproces hebt ingevuld. Heb je het factuurnummer niet bij de hand? Neem dan contact op met Klarna’s Customer Service team. hier

     

    Ik heb geen E-mail ontvangen met de factuur en/of betaalinformatie?

     

    Neem contact op met Klarna’s Customer Service team here. zij zullen je verder helpen met het betalingsproces.

    Kan ik mijn vervaldatum uitstellen?

    Je hebt 14 dagen de tijd om je factuur te betalen of de optie om om de factuur gratis tien dagen pauzeren. Wil je de factuur voor 30 dagen pauzeren, dan kan dat tegen betaling die tussen €0,40 en €1,90 ligt.

    Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen?

    Ja, wanneer je Klarna selecteert als betalingsmethode kun je ervoor kiezen om je bestelling naar een ander adres te laten versturen. Bij de check-out heb je de mogelijkheid om een ander bezorgadres toe te voegen.

    Is mijn betaling ontvangen?

    Nadat we je betaling hebben ontvangen, verstuurt Klarna een bevesting naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met Klarna’s Customer Service team. hier Houd hierbij je betalingsbewijs bij de hand.

    Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil annuleren?

    Neem contact op met onze klantenservice wanneer je je bestelling wilt annuleren. hier.

    Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Hoe lang duurt het voordat ik mijn refund ontvang?

    Zodra wij je annulering verwerkt hebben, ontvang je het bedrag binnen 30 dagen terug op dezelfde manier als waarmee je betaald hebt.

    Wat gebeurd er met mijn factuur wanneer ik items geretourneerd heb?

    Wanneer wij je retour (deels) hebben ontvangen zullen we je een update van je factuur sturen. Heb je je bestelling volledig geretourneerd? Dan zal je openstaande factuur afgesloten worden.

    Ik heb een factuur ontvangen, maar de goederen nog niet.

    Je hoeft de betaling nog niet te voldoen wanneer je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We adviseren je om contact op te nemen met ons Customer Care team om naar een update te vragen. Neem daarnaast ook contact op met Klarna's Customer Service Team zodat zij de vervaldatum van de betaling kunnen uitstellen.

    Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

    Het bedrag zal worden teruggestort op dezelfde manier als waarmee je hebt betaald.

    Neem contaxt op met Klarna´s klantenservice hier of bel met Klarna’s klantenservice.

    Maandag - Vrijdag 9.00 - 21.00 uur

    Zaterdag - zondag 9.00 - 18.00 uur

    0808 189 3333

    0203 005 0833

    Om u de betalingsopties van Klarna te kunnen bieden, zullen wij Klarna bepaalde aspecten van uw persoonlijke informatie, zoals contact- en bestelgegevens, doorgeven zodat Klarna kan beoordelen of u in aanmerking komt voor hun betalingsopties en om de betalingsopties aan te passen voor jou. Algemene informatie over Klarna vind je hier. Uw persoonlijke gegevens worden behandeld in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming en in de overeenstemming met de informatie in het privacybeleid van Klarna.
    Hier vind u ook een link naar het *JD privacybeleid*

     

     

    Ja! Je kan je bestelling gratis retourneren in een winkel. Na ontvangst van je items heb je 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren voor een volledige refund. Wil je een item omruilen met een ander artikel of een giftcard? Retourneer je bestelling dan binnen 28 dagen na ontvangst.

    Wanneer je je bestelling binnen de annuleringsperiode retourneert betalen we het volledige aankoopbedrag samen met de standaard verzendkosten aan je terug. Houd er echter rekening mee dat wanneer je slechts enkele artikelen wilt retourneren maar de rest van de bestelling wilt houden, je mogelijk geen recht hebt op terugbetaling van de verzendkosten.

    Zodra we uw bestelling hebben ontvangen, verwerken we uw terugbetaling of omwisseling binnen enkele werkdagen. Controleer uw e-mail inbox, want wij zullen u op de hoogte houden van de status van uw retour / uitwisseling.

    * Retourneren via een JD Winkel is gratis, retourneren via de post is voor eigen kosten.

    Retourbeleid in de winkel voor bestellingen die betaald zijn met Paypal en Klarna

    Bestellingen die betaald zijn met Paypal of Klarna kunnen binnen 14 dagen na ontvangst gratis worden geretourneerd in een JD-winkel. De winkel zorgt ervoor dat je bestelling teruggestuurd wordt naar het warehouse in de UK. Het duurt maximaal 14 dagen om uw teruggave te verwerken. Na verwerking zal je de terugbetaling op dezelfde wijze ontvangen als waar je de bestelling mee hebt betaald.

    Retourbeleid in de winkel voor bestellingen betaald met Ideal en Creditcard

    Bestellingen die betaald zijn met Ideal of een Creditcard kunnen binnen 14 dagen na ontvangst gratis worden geretourneerd in een JD-winkel. De winkel zorgt ervoor dat je bestelling teruggestuurd wordt naar het warehouse in de UK. Het duurt maximaal 14 dagen om uw teruggave te verwerken. Na verwerking zal je de terugbetaling op dezelfde wijze ontangen als waar je de bestelling mee hebt betaald. Houd er rekening mee dat de pas en de bankrekening overeenkomen met die van je Ideal of Creditcard betaling. Indien dit niet het geval is kan het bedrag niet worden teruggestort.

    Retourbeleid gepersonaliseerde items

    Gepersonaliseerde items worden alleen geaccepteerd als de personalisatie tekst onjuist is of als het item defect is.

    Je hebt 14 dagen de tijd om een ongewenst item in één van onze JD-winkels te retourneren. De artikelen moeten voorzien zijn van aangehechte kaartjes en de originele verpakking. Daarnaast dien je ook het originele betalingsbewijs met je mee te brengen.

    Indien je met een creditcard of betaalpas betaald hebt, wordt een terugbetaling of omwisseling aan de kassa verwerkt. Let op: de tijd die de verwerking van je terugbetaling in beslag neemt verschilt per bank en betaalwijze en duurt gemiddeld 3-5 werkdagen.

    Als een artikel beschadigd of defect aankomt, neem dan contact op met onze Klantenservice. We zullen je retourmogelijkheden samen bespreken en sturen het betreffende item vervolgens op naar ons inspectieteam. Na verwerking zullen we een terugbetaling of omruiling aanbieden.

    In de buurt van een winkel? Het is ook mogelijk om het defecte of beschadigde artikel naar één van onze JD-winkel te brengen. Zij zorgen ervoor dat het artikel teruggestuurd wordt naar het Warehouse in de UK.

    Loading

    Kun je niet vinden wat je zoekt? Neem dan contact met ons op

    Giftcards

    €5 - €300

    De Ultimate Giftcard is de enige cadeaukaart die je nodig hebt.

    Giftcard kopen

    Onze winkels

    Vind de dichtstbijzijnde winkel, bekijk openingstijden en check waar je je bestelling kan ophalen!

    Vind de dichtstbijzijnde winkel

    Download onze apps

    Shop 24/7 met de JD Sports app! Krijg toegang tot de nieuwste producten en exclusieve aanbiedingen terwijl je on the go bent.

    Download via de App Store Download via Google Play
    Wij accepteren de volgende betaalmethoden
    PayPal logo Apple Pay logo Klarna logo iDEAL logo
    Bezoek onze bedrijfswebsite   www.jdplc.com Copyright © 2020 JD Sports Fashion Plc, alle rechten voorbehouden.
    Loading

     
    Terug naar boven