Hoe kunnen we je helpen?Vind hier je antwoord
Bestelling en Levering
Je vind de geschatte leverdatum in de e-mail ter bevestiging van je bestelling.
Standaard thuisbezorging
Bestellingen worden binnen 2-6 werkdagen geleverd.(met uitzondering van zaterdagen, zondagen en feestdagen).
Levering van maandag tot en met vrijdag.
Express levering
Levertijd: 1-2 (werkdagen)
Deze bezorgmethode is alleen beschikbaar voor producten die vanuit ons magazijn in Frankrijk worden verzonden.
Afhalen in de winkel
2. Mijn bestelling volgen.
Controleer de trackinglink die we in je verzendmail hebben meegestuurd om de actuele trackinginformatie te bekijken.
Controleer dit 48 uur na verzending. Of je kunt je bestelling hier volgen.
3. Controleer je gegevens.
Log in op je account https://www.jdsports.nl/myaccount/dashboard/ om te controleren of we de juiste aflevergegevens voor je bestelling hebben en of al je contactgegevens up-to-date zijn.
Neem contact op met je buren. Als je niet thuis bent, kan de bezorger het pakket bij een van je buren hebben afgeleverd.
4. Neem contact met ons op.
Als je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen en de geschatte leverdatum is verstreken, neem dan contact op met onze klantenservice met je bestelnummer.klanten service onder vermelding van je bestelnummer.
We hebben een aanvullend assortiment producten beschikbaar voor levering rechtstreeks vanuit Nike. De producten worden aan u verkocht door JD en rechtstreeks vanuit Nike verzonden.
Deze producten zijn alleen beschikbaar voor standaardlevering.
Als er artikelen worden geleverd die je niet hebt besteld, neem dan contact op met onze klantenservice en dan bespreken we samen je retourmogelijkheden. Klantenservice We zullen je retourmogelijkheden samen bespreken en sturen het betreffende item vervolgens op naar ons inspectieteam. Na verwerking zullen we een terugbetaling of omruiling aanbieden.
Producten niet meegeleverd:
Soms komt het voor dat we niet alle artikelen die je hebt besteld kunnen verzenden. Als dit het geval is, sturen we je een e-mail om je op de hoogte te stellen van ontbrekende artikelen in je bestelling.
Houd er rekening mee dat we een volledige terugbetaling doen voor artikelen die niet zijn verzonden.
Als een artikel beschadigd of defect aankomt, neem dan contact op met onze klantenservice. We bespreken samen de retourmogelijkheden en sturen het artikel vervolgens naar ons inspectieteam. Na verwerking bieden we je je geld terug.
In de buurt van een winkel? Het is ook mogelijk om het defecte of beschadigde artikel naar een van onze JD-winkels te brengen. Zij zorgen ervoor dat het artikel wordt geretourneerd naar het magazijn in het Verenigd Koninkrijk.
Als je niet zeker bent dat de SSL-beveiliging toegepast wordt, kijk dan na of er een hangslot- of sleutelicoon zichtbaar is in de grijze bar aan de basis van de pagina die je aan het lezen bent.
Je kan er vanop aan dat de gegevens die je bij ons ingeeft veilig zijn.
Plaats online je bestelling door bij het afrekenen de optie 'winkelophaling' te selecteren.
Kies de winkel waar je je bestelling wilt laten bezorgen door te zoeken naar je gewenste plaats of postcode.
Nadat je je winkel naar keuze hebt gekozen, krijg je de mogelijkheid om te selecteren wie je bestelling gaat afhalen. Hier kun je je eigen gegevens invoeren of iemand anders benoemen om de bestelling voor je te laten ophalen. Let op: Weet je tijdens het bestellen al dat iemand anders je bestelling ophaalt? Geef dit dan door tijdens het plaatsen van je order, hierna is dit niet meer mogelijk.
Wanneer je bestelling gereed is voor afhaling, sturen wij je een e-mail met de mededeling dat je je bestelling kan komen ophalen.
Neem onderstaande items mee wanneer je je bestelling komt ophalen:
- Bewijs van aankoop - een kopie van uw bevestigingsmail en/of kassabon.
- Je betaalkaart - voor bescherming tegen fraude, kunnen wij je bestelling niet meegeven zonder je betaalkaart of een identiteitsbewijs met foto te zien.
Als je de optie hebt geselecteerd om iemand anders namens u het pakket te laten afhalen, dient hij/zij je aankoopbewijs en een eigen identiteitsbewijs met foto (alleen een paspoort of rijbewijs met foto) te laten zien.
je bestelling wordt 14 dagen bewaard in de door jou geslecteerde winkel. We sturen je na 4 dagen een herrinering per e-mail. Als je je bestelling niet ophaalt binnen de vastgestelde 14 dagen, wordt je bestelling naar ons warehouse geretourneerd en ontvang je een terugbetaling.
Als je van gedachten bent veranderd, kan je je bestelling gratis retourneren in een van onze Nederlandse JD Sports filialen. Je kan je bestelling ook naar ons retourneren via de post, hierbij zijn de verzendkosten voor je eigen rekening. Ga voor meer informatie naar onze retoursectie om al je retourmogelijkheden te bekijken.
We hebben je bestelling gesplitst, zodat we deze sneller bij je kunnen bezorgen.
Om te zien hoe je bestelling vordert, klik hier en voer het bestelnummer in uit je bevestigingsmail.
Standaard Thuisbezorging
Prijs: € 5 of GRATIS voor bestellingen vanaf €70,00.* Raffle producten zijn uitgezonderd van gratis bezorging. Alle deelnemers aan de raffle gaan ermee akkoord dat ze bezorgkosten in rekening worden gebracht als ze als winnaar worden geselecteerd.
Bestellingen worden binnen 2-6 werkdagen geleverd (exclusief zaterdag, zondag en feestdagen).
Bezorging van maandag tot en met vrijdag.
Express levering
Prijs: €7 voor bestellingen onder €70
€3 voor bestellingen boven €70
Levertijd: 1-2 (werkdagen)
Deze bezorgmethode is alleen beschikbaar voor producten die worden verzonden vanuit ons magazijn in Frankrijk.
Winkelophaling
Bekijk hier onze leveringsopties
- Debit/Credit Card
- Klarna
- IDEAL
- Paypal
- American Express
- Apple Pay
Als het artikel dat je hebt besteld niet op voorraad is op het moment van het inpakken van je bestelling moeten we deze annuleren. Houd rekening met maximaal 5 werkdagen voor uw terugbetaling, afhankelijk van je betalingsmethode. Er zijn nog andere redenen waarom je bestelling kan worden geannuleerd. Deze zijn te vinden in onze Algemene voorwaarden.
Join meer dan 2 miljoen fans